درباره آرشیدا سلامت آرایه

شرکت تولیدی و بازرگانی آرشیدا سلامت آرایه

شرکت تولیدی و بازرگانی آرشیدا سلامت آرایه متشکل از دو سهامدار حقوقی ایرانی و خارجی، در جهت حمایت از تولید و حمایت از کارگر ایرانی در سال 1395 تاسیس و در سال 97 به بهره برداری رسید سهامدار ایرانی قبلا از سال 93 نمایندگی فروش محصولات تولیدی سهامدار خارجی را در کشورمان داشته و هم اینک دو شرکت مبادرت به انتقال تکنولوژی و فرموله سازی محصولات REDIST و REDONE بدون هیچ تغییری در ساختار محصول را داشته و در سطح عرضه پخش می نماید.

سخنی از مدیرعامل

محصولات آرایشی و بهداشتی

شرکت KIRMIZIGÜL Cosmetics با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتیِ نوین تاسیس گردید. مسیر ما با شعار:”کیفیت ارزشی است که قابل معامله نیست” همواره رو به جلو و پیشرونده بوده است. موفقیت ما در بازار لوازم آرایشی ترکیه نیز مرهون همین دانش و تجربه ، تیم خلاق و متخصص ،خدمات نوآورانه و حرفه ای میباشد. افتخار این شرکت، پوشش طیف گسترده ی محصولات و ساختار اقتصادی قوی است. KIRMIZIGÜL Cosmetics با تکیه بر اصول خود، قدم هایش را در بازار جهانی آرایشی و بهداشتی استوارتر می سازد. هدف ما دستیابی به چشم اندازی درخشان برای همه جوامع توامان با لذت از زیبایی ، احترام به طبیعت و سلامتی می باشد.

با ایمان بر دانش پرسنل باتجربه و ماهر، KIRMIZIGÜL Cosmetics تمامی محصولات خود را در کارخانه ای به مساحت 30000 مترمربع در ترکیه با تکیه بر استانداردهای ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 و GMP  تولید می کند. افتخار ما، تکرار همیشگی واژگان کیفیت و امنیت است و ثمره آن وجودِ ما در کنار برترین های علمی، تحقیق و توسعه می باشد. مدیریت کیفیت و سیستم استانداردهای  زیست محیطی ما را در بازار جهانی آرایشی و بهداشتی یاری رسانده است تا با کمک آن بتوانیم آینده ای سالم تر را برای بشر بسازیم. هدف اصلی ما برخورداری از یک موقعیت برجسته در کیفیت و پذیرش به عنوان یک شرکت پیشگام ، نوآور و برجسته می باشد.

در مسیری که شروع کرده ایم ، هر روز کلمات کیفیت و ایمنی را تکرار و اعمال می کنیم و مفتخریم که تمامی دانش و تلاش خود را برای انجام تعهداتمان به کار برده ایم؛ چرا که اعتماد مشتری سرمایه ماست.